Sheila on 7 - Sephia

Sephia malam ini ku takkan datang
mencoba tuk berpaling sayang dari cintamu
sephia malam ini ku takkan pulang
tak usah kau mencari aku demi cintamu

Hadapilah ini
kesakitan takkan abadi

Slamat tidur kekasih gelapku
smoga cepat kau lupakan aku
kekasih sejatimu
takkan pernah sanggup untuk melupakanmu

Slamat tinggal kasih tak terungkap
smoga kau lupakan aku cepat
kekasih sejatimu
takkan pernah sanggup untuk meninggalkanmu

Sephia
jangan pernah panggil namaku
bila kita bertemu lagi di lain hari

Hadapilah ini
kesakitan takkan abadi

Slamat tidur kekasih gelapku
smoga cepat kau lupakan aku
kekasih sejatimu
takkan pernah sanggup untuk melupakanmu

Slamat tinggal kasih tak terungkap
smoga kau lupakan aku cepat
kekasih sejatimu
takkan pernah sanggup untuk meninggalkanmu

No comments: