Five Minutes - Selamat Tinggal

Bm       F#m       G                D
Ku tutup hatiku untuk namamu
Em                F#               Bm
walaupun tangismu untukku
Bm    F#m       G              D
biar ku sendiri tanpamu lagi
Em             F#              G       A                 D
walaupun sepi ku rasakan tanpa kau di sini

Bm      F#m          G             D
Ku ingin kau jauh dari mataku
Em        F#            Bm
agar tiada rasa benci
Bm       F#m             G              D
kau pergi dariku tak usah kembali
Em                F#             G       A             D
mungkin aku telah berdua untuk selamanya

G                 A F#m     Bm
Selamat tinggal masa lalu
G           A         D
aku kan melangkah
G           A  F#       Bm
maafkanlah segala yang
           G          A         D
pernah ku lakukan padamu

Bm          F#m          G                  D
Dengarlah-dengarlah kau yang disana
Em               F#               Bm
ku kan melupakan tentangmu
Bm      F#m       G          D
lihatlah-lihatlah aku disini
Em          F#         G       A             D
kini aku telah berdua untuk selamanya

G                 A F#m     Bm
Selamat tinggal masa lalu
G           A         D
aku kan melangkah
G           A  F#       Bm
maafkanlah segala yang
           G          A         D
pernah ku lakukan padamu

A                 B G#m     C#m
Selamat tinggal masa lalu
A           B         E
aku kan melangkah
A           B  G#       C#m
maafkanlah segala yang
           A          B         E
pernah ku lakukan padamu

A                 B G#m     C#m
Selamat tinggal masa lalu
A           B         E
aku kan melangkah
A           B  G#       C#m
maafkanlah segala yang
           A          B         E
pernah ku lakukan padamu

No comments: